Kan Launcher i Unity gøres smallere?

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
nymark1
IRC nickname: nymark1
Geografisk sted: Aalborg

Kan Launcher i Unity gøres smallere?

Indlæg af nymark1 »

Jeg har efterhånden "bikset" en del med Launcheren i Unity.
Jeg kunne faktisk bedst lide den måde det virkede på i 11.04. Her var det temmelig enkelt at indstille Launcheren,
så den "forsvandt" når et vindue blev maksimeret, og kunne kaldes frem ved at køre musen op i venstre hjørne.
I de daily builds, jeg har prøvet af 12.04, er Launcheren enten fremme hele tiden, eller den kører "Autohide". Og det virker ikke at prøve at få den til at komme frem, med markøren i øverste venstre hjørne, heller ikke med CCSM.
12.04 er jo fremtiden, så jeg vil gerne finde en løsning der fungerer for mig (jeg ved godt jeg roder med en udgave af Ubuntu der ikke er færdig endnu).
Efterhånden vil jeg egentlig helst have Launcheren fremme hele tiden, men jeg synes den fylder lidt meget på en 10" skærm.
Så her kommer langt om længe spørgsmålet :) : Kan Launcheren indstilles til at være smallere?
nymark1

Re: Kan Launcher i Unity gøres smallere?

Indlæg af nymark1 »

Ja det kan man ! :D
Jeg havde overset at i Compizconfig-settings-manager, kan man indstille Icon Size.
Som standard er den indstillet til 48. Jeg har stillet den til 20, og nu har jeg en smal udgave af Launcheren.
Arh, okay. Ved genstart af ccsm, ser det ud som om Launcheren ikke kan stilles lavere end 32, men Launcheren er stadig smal som jeg gerne vil have den
nymark1

Re: Kan Launcher i Unity gøres smallere?

Indlæg af nymark1 »

Se DET her er pinligt..som Firefox skriver hvis den crasher.
Den indstilling jeg har bakset med at finde i CCSM, findes allerede under System Indstillinger :oops: