Downloadhelper Firefox FFmpeg (U 11.10)

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
Finn Bjerke
IRC nickname: finnbjerke
Geografisk sted: Moss Norge

Downloadhelper Firefox FFmpeg (U 11.10)

Indlæg af Finn Bjerke »

Jeg har installeret downloadhelper på Firefox 10 Ubuntu 11.10 jeg kan hente en mp4 fra youtube men convertere til mp3 kan jeg ikke - Downloadhelper søger FFMpeg i ./user/var men finder den ikke. Installere ffmpeg via terminal hjælper ikke ...

sudo apt-get install ffmpeg

Wot to do ?
Senest rettet af Finn Bjerke 9. feb 2012, 18:53, rettet i alt 1 gang.
Kardemommeloven er en god ting.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Downloadhelper Firefox FFmpeg (U 11.10)

Indlæg af Christian.Arvai »

Jeg troede at du havde været med herinde så længe, at du godt vidste, at det ikke er lovligt at downloade fra Youtube ;)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Finn Bjerke

Re: Downloadhelper Firefox FFmpeg (U 11.10)

Indlæg af Finn Bjerke »

hmm det havde jeg vist glemt i farten - for at det ikke skal være lyv er det ikke min PC. Jeg supporterer en ven, det bliver sagen ikke bedre af. Det ser ud til at "lyd-konverter" kan omgøre mp4 til mp3 problem løst..
zerben

Re: Downloadhelper Firefox FFmpeg (U 11.10) LØST

Indlæg af zerben »

Hej.Forbudt at ownload fra youtube?Komputer for alle har i nummer 2 2012 på side 19 givet en læser en Survivor 16 gb usb for en artikel om hvordan man let og hurtigt downloader fra youtube.Hvis det ikke er lovligt,hvorfor bakker man så sådan et tip op?Bare lidt galde.
Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Indlæg af NickyThomassen »

You agree not to access Content through any technology or means other than the video playback pages of the Service itself, the Embeddable Player, or other explicitly authorized means YouTube may designate.

You agree not to circumvent, disable or otherwise interfere with security-related features of the Service or features that prevent or restrict use or copying of any Content or enforce limitations on use of the Service or the Content therein.

http://www.youtube.com/t/terms

= download ikke tilladt. Medmindre selvfølgelig at Komputer har det på papir fra Google om at det er OK?
zerben

Indlæg af zerben »

Hej.Jeg ved det godt men det er jo ikke let når man læser om det.Hvis man følger dette tip bryder man jo loven,måske uden at vide det
Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Indlæg af NickyThomassen »

zerben skrev:Hej.Jeg ved det godt men det er jo ikke let når man læser om det.Hvis man følger dette tip bryder man jo loven,måske uden at vide det

Efter en hurtig søgning på deres hjemmeside kan jeg godt se din pointe.

Selvom det måske kan virke som om det høre til i småtingsafdelingen at downloade en video eller to fra Youtube, så vil vi her på forum ikke gøre os til herrer over hvad der er rigtigt og forkert. Vi vil med andre ord holde os selv til de højest mulige standarder, og ikke kun i forhold til loven, men også når det kommer til respekt for den enkelte.

Jeg håber derfor ikke at jeg trådte dig over tæerne med mit tidligere indlæg, for sådan som Komputer for alle skriver om Youtube, tror man jo at det er OK at downloade deres videoer.

Vi har desværre tidligere set tråde her på forum som er gået over grænsen i forbindelse med Youtube, og jeg ville bare sikre mig, at der ikke kunne være nogen tvivl om hvad man må, og ikke må, i forbindelse med Youtube. Men nogen gange kan det godt være svært at se hensigten med et indlæg :)
zerben

Indlæg af zerben »

Hej.Du har bestemt ikke trådt nogen over tæerne men som jeg skrev "bare lidt galde" var fordi at jeg var lidt ironisk.Jeg mente at et blad som det burde ikke have vist inlæget og belønnet det men derimod fortalt at det ikke var helt ok.
Finn Bjerke

Indlæg af Finn Bjerke »

sorry jeg har ikke ønske om at overtræde youtubes "rettigheder" det klarer de fint selv.

derimod har jeg ønske om at installere "lydkonverter" og det medfører talrige problemer på denne min venindes PC. Ny tråd.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Husk du ikke behøves skrive Løst i menet feltet.

@zerben:
Hvad bruger du til at skrive med? Der ser ikke ud til at være mellem rum efter din tegn sætning.