hejsa er ny og u rutineret både i dette forum og også med linux generelt, men efter min pc med windows 7 fik et defekt bundkort, besluttede jeg at den gamle bærbar med det der mærkelige vista skulle genoplives med ubuntu. ( hvilken positiv forandring )
dog har jeg lidt store problemer med java til e-boks samt e-banking.
Jeg har prøvet at følge alle de vejledninger jeg kan finde på div. fora men uden held.
jeg har afinstalleret open javajdk og prøvet at ligge sun java ind efter denne opskrift https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?t=12501&p=96338
jeg har prøvet med en kode til terminalen til fjernelse af open javajdk og installering af sun java som jeg fandt på et fora. alt uden held.
Jeg kan ikke se at java plugin er installeret i firefox version9.0.1
jeg kører ubuntu 10.10
håber på lidt hjælp mvh kenneth
sun java/ netbank osv.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: sun java/ netbank osv.
Hej og velkommen til forum
Prøv:
Prøv:
Kode: Vælg alt
sudo dpkg --configure -a && sudo apt-get purge -y openjdk-6-jre openjdk-6-jre-lib openjdk-6-doc sun-java6-jdk sun-java6-bin sun-java6-fonts sun-java6-jre sun-java6-plugin ; sudo apt-get autoremove && sudo apt-get install -y icedtea6-plugin && sudo apt-get update -y && sudo apt-get upgrade -y
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
Hejsa christian og tak for velkomsten og hjælpen. det virker både på ebank og eboks nemt og smertefrit 1000 tak
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Det var så lidt
Med venlig hilsen Christian