Kan ikke boote windows efter installation af ubuntu

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Langkiller

Re: Kan ikke boote windows efter installation af ubuntu

Indlæg af Langkiller »

Ja det lyder som en god ide :) Mener bare at have hørt at D drevet indeholder de filer der er nødvendige for at installerer windows og at man helst skal lave en recovery cd når man køber en ny pc (hvilket jeg ikke har gjort)
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Jeg startede så, som det allerførste, med at lave de cd'er til recovery til min Asus. Og jeg lavede også et "spejlbillede" af hele opsætningen, så jeg har en chance for at genskabe Win. "D" eller "Data" var helt tom da jeg startede pc'en, hvilket jeg dobbelttjekkede via Ubuntu, inden jeg slettede den.

Men jeg er pt ikke kommet videre, med at finde ud af hvordan vi får gang i din Win :(
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Langkiller

Indlæg af Langkiller »

Jeg har fået en cd med win 7 af en kammerat og vil nu installerer det på ny på en partition.

Den kunne ikke installerer pga. at der ligger noget windows i forvejen med fejl på (går jeg da ud fra). Så planen var at slette hele windows's partition. Ved bare ikke hvilken en jeg må slette. Kan du/i se hvilke der er windows partitioner?

Har lagt dem ud på nettet her:
http://clich.net/Screenshot.png