Kernel panic mv.
-
- Geografisk sted: Nordjylland
Re: Kernel panic mv.
Det ligner det. Men det er ikke altid det samme der står. Jeg har også én gang set den sorte skærm hvor teksten rullede opad (ligesom teksterne efter en film- bare meget hurtigere) hvorefter det stoppede og alting frøs.
- nu også uden signatur
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Jeg kan være noget ustabilt hardware i din maskine eller en software konflikt. Kan du ikke prøve at tage et billed af det næste gang det sker. Kør evenetuelt også memtest+ fra boot menuen.
-
-
- Admin
Hvis du kun har Ubuntu installeret vil den sansynlig ikke bilve vist under opstarten, men hvis du holder venstre shift tast nede mens computeren starter burde du få den at se.
-
- Geografisk sted: Køge
Af en eller anden årsag så kan jeg kun se det bagvedliggende når jeg trykker pil ned....
men ja efter at have oplevet denne form for ustabilitet så er mit bud også hardware fejl.
evt. check temp på din cpu.
men ja efter at have oplevet denne form for ustabilitet så er mit bud også hardware fejl.
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
-
thomasjohansen skrev:Af en eller anden årsag så kan jeg kun se det bagvedliggende når jeg trykker pil ned....
Temp er ikke over kritisk niveau.
Jeg skal nok lægge et billede op når jeg får BlSOD De sidste par dage har der jo selvfølgelig ikke været noget som helst
- nu også uden signatur
-
- Admin
thomasjohansen skrev:Af en eller anden årsag så kan jeg kun se det bagvedliggende når jeg trykker pil ned....
De ter venstre skifte tast (den til at skifte mellem store og små bogstaver) og ikke piletasten du skal trykke på, og det skal gøres inden Ubuntu logoet kommer frem.
-
-
- Admin
Det er hastighed på og mængden af RAM der bestemmer hvor lang tid det tager. Testen stopper ikke selv om den når 100% men køre blot igen så man kan fange en eventuel ustabil fejl, det skulle dog være til at se når den har været det hele igennem. Det tager nok et par timer så jeg vil foreslå at du bare lader den stå natten over.