Jeg har for nyligt fået en MP3 afspiller som hedder creative zen style 100. Jeg har overført noget musik over på den, men er i den forbindelse støt på et problem. Når jeg overfører de musikfiler jeg har hentet på nettet er der intet problem. Men prøver jeg at overføre de filer jeg har rippet fra mine cd'er viser afspilleren hverken artist eller album. Begge filer er mp3 filer men spilleren har altså problemer, med dem jeg har rippet. Er der nogen der kan hjælpe mig her?
Cd'er er rippet med to forskellige programmer Rhytmbox og Sound juicer.
Mp3 afspiller
-
- IRC nickname: pollute
- Geografisk sted: Århus
Mp3 afspiller
Min computer er en Acer Predator G3610
-
Re: Mp3 afspiller
Overfører du dine Mp3-filer via Rythmebox?
viser Rythmebox dine Artist og Albumcovers?
viser Rythmebox dine Artist og Albumcovers?
-
Jeg har lidt problemer med at overføre musik fra Rhytmbox til afspilleren. Jeg ved ikke helt om du kan hjælpe?
-
Jeg har overført musikken fra computeren med et program der hedder amarok, men der er stadig ingen kunstner eller albumtitel. Begge dele viser sig inde i amarok.
-
Hmm så vidt jeg kan se, er der ikke beskrevet andre lignende problemer på google.
Det største problem med din type afspiller er, at den ikke kan vises - Og det kan din jo.
Prøv at tjekke indstillingerne i din Rythmebox og se om hvordan Rythmebox er sat til at gemme sine oplysninger om numrene. Lokalt eller i selve musikfilerne.
Det største problem med din type afspiller er, at den ikke kan vises - Og det kan din jo.
Prøv at tjekke indstillingerne i din Rythmebox og se om hvordan Rythmebox er sat til at gemme sine oplysninger om numrene. Lokalt eller i selve musikfilerne.
-
- IRC nickname: finnbjerke
- Geografisk sted: Moss Norge
Der kan være problemer dersom du anvender både Windows og Ubuntu til at overføre filer, gør du det ?
Kardemommeloven er en god ting.
-
Jeg bruger kun Linux til at overføre filer. Jeg har prøvet at kontakte dem der har lavet mp3 afspilleren (Creative). De siger det kan have noget med et ID3 tag at gøre. Men hvis jeg kan se samme information i afspilleren må filerne vel have samme tag?
Jeg kan måske tro det har noget at gøre med den metode jeg ripper cd'er på. Hvad er det bedste program til dette?
Jeg kan måske tro det har noget at gøre med den metode jeg ripper cd'er på. Hvad er det bedste program til dette?
-
Jeg har ikke helt fundet ud af hvordan man finder ud af hvordan Rhytmbox gemmer infoen.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
pollute skrev:Jeg kan måske tro det har noget at gøre med den metode jeg ripper cd'er på. Hvad er det bedste program til dette?
Jeg bruger selv sound-juicer til det formål.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing