Forslag til ny notebook søges

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
arnem
Indlæg: 59
Tilmeldt: 6. sep 2010, 22:24
IRC nickname: arnem
Geografisk sted: Birkerød

Forslag til ny notebook søges

Indlæg af arnem »

Min Medion Akoya E5411 er ved at nå pensionsalderen, men er meget i tvivl hvad jeg skal købe.
Aldi har en ny Akoya MD9877 til salg for ca 5.000,- kr. Den har fået gode anmeldelser i "Alt om data" men jeg har også læst andet sted, at den kun er god hvis man skal spille spil.
Jeg skal ikke bruge den til at spille på men blot til at surfe rundt, skrive mails og bruge Libreoffice mm.
Jeg skal både ha Ubuntu og Windows.
Den skal selvfølgelig være hurtig og have ny teknologi, hvis jeg skulle skifte mening med overstående.
Det skal lige siges at jeg ikke er den store nørd :D (sagt på den gode måde)

God weekend og god jul
arnem
Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: Forslag til ny notebook søges

Indlæg af Artificial Intelligence »

Notebook god til spil? O.o` Den må de længere ud på landet med.
Har du specifikationer på den?
ActionpackedPIVII
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11. apr 2009, 13:18
IRC nickname: steffen

Re: Forslag til ny notebook søges

Indlæg af ActionpackedPIVII »

Kender ikke lige til den du henviser til, men jeg er selv forholdsvis sikker på at min næste bærbar bliver enten endnu en thinkpad eller en fra mm-vision.

Ved ikke hvor meget du vil ofre, men for 6499 kan du få en bærbar med et godt grafikkort, en rigtig god skærm med fuld HD og quad-core i7 processor

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=701000010&gruppe=PCnotevision

skal måske lige siges at jeg ikke er ude på at gøre specielt reklame for mm-vision, synes bare deres maskiner er noget bedre spec'et til prisen end langt de fleste kendte mærker.
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Forslag til ny notebook søges

Indlæg af AJenbo »

De er også nogle af de eneste der har et udvalg af bærbare uden Windows.