Jeg har downloadet en masse Youtube videoer (flv) mest musik relateret videoer og jeg har også kunne afspille dem med lyd men lige nu så kan jeg bare ikke afspille dem med lyd skide irreterende da det har virket og i det lange løb gider jeg ikke geninstallere ubuntu 6.06 eller kubuntu 7.04 og upgradere til 7.10 hver gangen jeg har et lille eller et stort problem selv om det er meget nemt med ubuntu 6.06.
Har opdateret Ubuntu 6.06 (lts) Dapper Drake,
Jeg har downloadet vlc som er afinstalleret ( stadig lyd problemer med youtube videoerne, flv) har Kaffeine,Filmafspilleren Totem.
Mplayer der ikke virker, vil ikke afspille videoer, f.eks med musikvideoer i mpg formatet kommer der følgende besked: Error opening/ initializing the selected video_out (-v) device, (dog virker mplayer via nettet f.eks med mplayer plugin til firefox 1.5 og dr.tv) men ellers er lyden og billedet som den skal være fra f.eks mpg videoer og afspilning af dvder, via Kaffeine ogTotem
Så hvordan for jeg lyden afspillet (igen) fra mine Youtube videoer så jeg ikke hele tiden skal på nettet for at se Youtube videoer.
Jeg ved ikke hvad problemet er men jeg har ikke så nemt ved at installere mediaplayer/musikafspiller Kaffiene og vlc kunne jeg godt installere og få til at virke (kaffiene virker lidt bedre end vlc) men Amarok og Exaile som jeg har læst positivt om og til dels afprøvet (kubuntu 7.10, Amarok) dem kan jeg ikke få til at virke selv om de kunne installers, nogen ideer til løsning på mine problemer
Jeg prøver nemlige i øjeblikket at finde, installer og bruge en masse forskellige film/musikafspillere (og videoer) som jeg vil bruge (permanent/default, foruden dem der var på Live cden) med Ubuntu 6.06 (lts) Dapper Drake så all hjælp og tips når noget ikke virker er meget velkommen!
Hjælper også gerne andre med deres problemer hvis jeg har mulighed for at hjælpe, så bare spørge hvis i tror jeg kan hjælpe!!
Youtube videoer ingen lyd
-
- Geografisk sted: Ny assens kommune
Senest rettet af gasolin 21. dec 2007, 16:43, rettet i alt 1 gang.
-
Jeg mener du har mulighed for at vælge hvilken audio render du vil bruge når du afspiller. Du kan sikkert slippe godt afsted med at prøve en anden render end den default, ALSA er der vist én der hedder.
-
- Geografisk sted: Valby
Prøv lige at disponere dine indlæg. Det er sikkert derfor du ikke får så mange svar. Det er virkelig rodet tekst.
Det er jo ren tankestrøm, du skriver, og det er ikke særligt læsevenligt. Bare et godt råd
Det er jo ren tankestrøm, du skriver, og det er ikke særligt læsevenligt. Bare et godt råd
-
- Geografisk sted: Ny assens kommune
Jeg ved det sådanUBUNTU men jeg kunne jo også have valgt at lave 10 emner/spørgsmål istedet for 3-4
Øvelse gør mester, efterhånden som tiden går bliver man jo også bedere og bedre til at bruge Linux og løse de problemer der måtte opstå
Øvelse gør mester, efterhånden som tiden går bliver man jo også bedere og bedre til at bruge Linux og løse de problemer der måtte opstå