Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få det fjernet, jeg har prøvet og google det, men har bar ikke ikke fundet noget hjælp; så jeg tænkte her måtte hjælpen, da kunne findes.
//Den trængende

Bligi skrev:Jeg vil gerne have mit Ubuntu fjernet fra min computer, så jeg kan bruge mit XP igen!
Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få det fjernet, jeg har prøvet og google det, men har bar ikke ikke fundet noget hjælp; så jeg tænkte her måtte hjælpen, da kunne findes.
//Den trængende
Bligi skrev:Jeg brændte det ned på en CD, og satte det i maskinen og installede det.
Men det må så være fra Windows
soundpartner skrev:Bligi skrev:Jeg brændte det ned på en CD, og satte det i maskinen og installede det.
det vil sige at du var i windows og installerede det som man installerer alle andre programmer i windows?
hvis dette er sagen så kan du i kontrolpanelet under filføj og fjern programmer finde ubuntu og afinstallere det
Bligi skrev:soundpartner skrev:Bligi skrev:Jeg brændte det ned på en CD, og satte det i maskinen og installede det.
det vil sige at du var i windows og installerede det som man installerer alle andre programmer i windows?
hvis dette er sagen så kan du i kontrolpanelet under filføj og fjern programmer finde ubuntu og afinstallere det
Nej, for er inde i ubuntu nu. Når jeg reboot'er kan jeg ikke vælge mellem enten ubuntu eller XP, den vælger bar ubuntu automatisk og går ind i det? s:
Bligi skrev:Tusind tak for hjælp.
Men hvilket program skal jeg bruge for genskabe de data der ikke er blevet overskrevet allerede?![]()
Jeg har for lang tid siden mistet min XP-CD (hvilket er meget irriterende) hvordan kan jeg få XP igen? s:
Bligi skrev:Ok tak.
Jeg kan forstå på det hele, at jeg har fucked det hele op.
Alt dette for at lege lidt med Ubuntu s:
Små må jeg vel bruge Ubuntu indtil min konfirmation i maj s:
Bligi skrev:Ok tak.
Jeg kan forstå på det hele, at jeg har fucked det hele op.
Alt dette for at lege lidt med Ubuntu s:
Små må jeg vel bruge Ubuntu indtil min konfirmation i maj s: