emax skrev:Jeg kan byde ind med at der er de samme problemer hos Nordea, her får jeg en Fejlkode 511
Jeg kan også logge ind på borger.dk, så problemet ligger hos Nordea (for mit vedkommende)
emax skrev:Jeg kan byde ind med at der er de samme problemer hos Nordea, her får jeg en Fejlkode 511
How to be me skrev:Jeg må ærlig indrømme at jeg går i Danske Bank med MS hvis jeg skal mere end bare kigge, jeg gider ikke rode med det når jeg skal overføre og betale girokort og så alligevel bliver nød til at starte op i MS efter et kvarters pause for at få lov til at logge på og betale.
Ivan skrev:Ingen problemer med Nordea her (firefox og oracle java 7)
emax skrev:Ivan skrev:Okay? Det lyder rart, så skal vi bare have mit op at spille. Hvordan ser du at det er oracle7?
emax skrev:Jeg prøver med 7eren i morgen og se om det gør en forskel, tak for tippet
Kode: Vælg alt
sudo dpkg --configure -a && sudo apt-get purge -y openjdk-6-jre openjdk-6-jre-lib openjdk-6-doc openjdk-7-jre openjdk-7-jre-lib openjdk-7-doc sun-java6-jdk sun-java6-bin sun-java6-fonts sun-java6-jre sun-java6-plugin sun-java7-jdk sun-java7-bin sun-java7-fonts sun-java7-jre sun-java7-plugin icedtea-plugin && sudo apt-get autoremove ; sudo apt-get update -y && sudo add-apt-repository ppa:webupd8team/java && sudo apt-get update && sudo mkdir -p /usr/lib/mozilla/plugins && sudo apt-get install oracle-java8-installer