Da jeg bare over førte den gamle mappe gik det en masse ged i den, noget med rettigheder til filderne og et spørgsmål om hvem der var ejer af filderne. Jeg har reinstalleret min pc igen.
Det må jeg vist desværre tage en del af ansvaret for. Det var ikke min mening at du skulle flytte alle de skjulte filer over i den nye installation - det kan nemlig skabe den slags problemer. Jeg tænkte at du ville flytte dine ikke-skjulte filer, samt konfigurationsfilerne til dit mailprogram og til browseren. Men det fik jeg altså ikke sagt tilstrækkelig klart.
Ved en nyinstallation gør man bedst i at konfigurere programmerne forfra, med mindre man
har pillet meget ved nogle af dem og ønsker præcis samme opsætning.
Normalt kan man også eksportere og derefter importere bogmærker fra browsere og mails fra mailprogrammer. Men da du ikke kunne det i dette tilfælde, så var løsningen at hente de skjulte mapper.
Nogle skjulte filer bør man dog under alle omstændigheder tage med:
.oces som rummer dine digitale certifikater
.gnupg som rummer dine krypteringsnøgler
Jeg beklager meget at have lokket dig til at kopiere det hele, så du har haft problemer med det. Forhåbentlig virker det nu for dig, efter at warhawk har været inde over og præciseret hvad det var du skulle flytte.