Har ved en fejltagelse kommet til at ændre på mappen "meddelelsesopbevaring" under kontoindstillinger i Thunderbird. Se billede: http://imageshack.dk//viewimage.php?fil ... Z37379.jpg Nu kan jeg ikke se mine mailmapper mere. Hvordan sætter jeg det tilbage til det oprindelige igen, så jeg får mine mailmapper tilbage?
Du skal rette stien til /home/warhawk/.mozilla-thunderbird/xxxxxxxx.default/Mail/Local Folders - hos mig er xxxxxxxx = s94u0331, men det vil være noget andet hos dig.
Du skal rette stien til /home/warhawk/.mozilla-thunderbird/xxxxxxxx.default/Mail/Local Folders - hos mig er xxxxxxxx = s94u0331, men det vil være noget andet hos dig.
Hvordan retter jeg mappen tilbage, da jeg i "kontoindstillinger" ikke kan finde stien når jeg trykker på knappen "gennemse"?
Mappen er skjult og derfor kan du ikke umiddelbart finde den. Når du gennemser stien, så vælg din hjemmemappe - marker så en tilfældig mappe i højre side af vinduet, og højreklik så og vælg "Show Hidden Files".
Warhawk skrev:Mappen er skjult og derfor kan du ikke umiddelbart finde den. Når du gennemser stien, så vælg din hjemmemappe - marker så en tilfældig mappe i højre side af vinduet, og højreklik så og vælg "Show Hidden Files".
Eller endnu mere enkelt: tryk crtl+H, når du har åbnet din hjemmemappe (gælder også andre steder). Så vises de skjulte filer. stra