Hej igen..
Tusind tak for hjælpen.. Jeg har prøvet at installere Mythtv men det var noget med QXL og nettet som jeg ikke rigtig turde hoppe ud i heller.
Jeg fandt denne i Synaptic og ville gerne vide om jeg kan bruge den på gnome..
Klear
DVB TV viewer and harddisk recorder for KDE
Jeg synes der er mange programmer der ligesom er til Kubuntu, eller går det at bruge dem alligevel til Gnome?
Det er absolut ikke fordi jeg ikke googler mig frem til løsninger selv, jeg bestiller faktisk ikke andet
Har fået ind Ubuntu 7.10 for ca en uge siden, og jeg er rigtig kommet på arbejde..
Jeg læser og læser om Linux og Ubuntu hver eneste dag, men det er ikke alting jeg rigtig forstår alligevel. Nu har jeg haft så mange forskellige programmer installeret og afinstalleret og justeret og gjort ting og sager så til slut startede Ubuntu ikke op

men nu har jeg gjort en nyinstallering og det funker igen. Det er ikke sikkert det bliver sidste gang,, men ok jeg lærer mig noget for hver gang.
/Berit

Bundkort: Asrock P4VT8, Intel Pentium 4 2,66 GHz, 1024 mb Ram, Grafikkort: Nvidia Geforce 6200 AGP 8X. 2 Stk. Harddiske: Maxtor 40 Gb, Quantum 7 Gb. Ekstern Usb Harddisk: One 250 Gb.
Lydkort: Creative SB Audigy LS.