/

Mahgong skrev:oh - faldt mig lige ind at det kan være noget med tidszoner. Jeg er måske stået for tidligt op
Jimmyfj skrev:Og VIL du opgradere, så gør det med en CLEAN-INSTALL, I K K E via en opgradering over internettet, ovenstående taget i betragtning, ALT for meget kan gå galt ved en net-upgrade de første dage efter udgivelsen.
Igen skal jeg minde om BACKUP BACKUP BACKUP Hvilket ikke kan siges for tit. God vind.
/Jimmy
CLEAN INSTALL betyder det så at harddisken skal formateres eller mener du en installation fra, i mit tilfælde, usb-drives. Som jeg gjorde med 12.04 hvor jeg bootede installationen fra usb ?
Kode: Vælg alt
/join #ubuntu-release-party
Kode: Vælg alt
/topic
Jimmyfj skrev:Der skulle gerne komme en meddelelse i din opdateringshåndtering om, at der er en ny LTS-version tilgængelig.
Jimmyfj skrev:Det giver os, Beta-testerne, tid til at finde fejl, som måske er blevet overset i test-perioden
Hvis man laver en ny installation syndes jeg næste det er lidt på kanten at kalde det for en opgradering, godt nok køre man et nyrer system end tidligere men alt er sat op på ny.Jimmyfj skrev:Og VIL du opgradere, så gør det med en CLEAN-INSTALL, I K K E via en opgradering over internettet, ovenstående taget i betragtning, ALT for meget kan gå galt ved en net-upgrade de første dage efter udgivelsen.
Mahgong skrev:Når du skriver CLEAN INSTALL betyder det så at harddisken skal formateres eller mener du en installation fra, i mit tilfælde, usb-drives.
lath skrev:genindlæse siden uden om browserens cache, så siden i stedet læses fra webserveren (Tryk på F5 tasten for at gøre det i Firefox).
AJenbo skrev:lath skrev:genindlæse siden uden om browserens cache, så siden i stedet læses fra webserveren (Tryk på F5 tasten for at gøre det i Firefox).
Det er ctrl+f5 man skal trykke (trykker man kun f5 kan den vælge at indlæs fra cache) og virker i både chrome, firefox og interent explorer.