http://gnome3.org/
og det vil også være muligt at installere den på 11.04
http://www.omgubuntu.co.uk/2011/04/gnome-3-released-to-be-available-for-ubuntu-11-04-via-ppa/
Efter et hurtigt kig på gnome3.org, er jeg begyndt at tvivle på om Unity overhovedet er nødvendigt?
Gnome 3 er landet
-
- Geografisk sted: Køge
Gnome 3 er landet
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Gnome 3 er landet
Tja de mente jo Gnome Shell bevæagede sig i den forkert retning.
-
- Admin
- IRC nickname: nicky
- Geografisk sted: 192.168.20.42
Fedt, det skal prøves 

-
Hej Alle!
Jeg har installeret det på min Sony Vaio ( jeg siger det ikke højt for den køre Suse 11.4
)
Der er nu lidt små lækkert
Det køre ganske godt selvom det godt kan hænge lidt en gang imellem.
Windows knappen har fået en funktion!
Mangler knapperne minimere / maximere, tja. det er vel en smags sag
Medens jeg sidder og skriver dette, det ser godt ud på den måde programmen ( ikon og navn ) bliver vist i øverste linie.
Når nu Ubuntu 11.04 kommer ( og jeg håber at WIFI virker i 11.04 ) så skal der Gnome 3 på den
Jeg har fundet nogle småting som nok bør rettes:
Automatisk opstart af et selvvalgt program, den er væk, men kan findes ved i terminal at skrive:
Der er nogle ikoner i menuen der har samme funktion??
Når jeg køre musen op i højre hjørne og trykker på brugernavnet, så kommer der en menu frem.
Ved at trykke på Alt-knappen kommer "Sluk.. " frem. ( smart detalje ), her er så mulighed for at genstarte.
En lille fejr er dog at der går 60 sekunder før den gøre det. ( Det får de jo nok rettet
)
Jeg har installeret Google Chrome.
Når jeg så vil importerer min bogmærker, så kommer de ikke frem, jeg er nødtil at trykke på "søg" og skrive det fulde navn ( 110408 Google.html ) for at kunne importerer dem. Ja det høre vel også til småtings afdelingen.
Jeg har installeret det på min Sony Vaio ( jeg siger det ikke højt for den køre Suse 11.4

Der er nu lidt små lækkert

Det køre ganske godt selvom det godt kan hænge lidt en gang imellem.
Windows knappen har fået en funktion!
Mangler knapperne minimere / maximere, tja. det er vel en smags sag

Medens jeg sidder og skriver dette, det ser godt ud på den måde programmen ( ikon og navn ) bliver vist i øverste linie.
Når nu Ubuntu 11.04 kommer ( og jeg håber at WIFI virker i 11.04 ) så skal der Gnome 3 på den

Jeg har fundet nogle småting som nok bør rettes:
Automatisk opstart af et selvvalgt program, den er væk, men kan findes ved i terminal at skrive:
Kode: Vælg alt
gnome-session-properties
Der er nogle ikoner i menuen der har samme funktion??
Når jeg køre musen op i højre hjørne og trykker på brugernavnet, så kommer der en menu frem.
Ved at trykke på Alt-knappen kommer "Sluk.. " frem. ( smart detalje ), her er så mulighed for at genstarte.
En lille fejr er dog at der går 60 sekunder før den gøre det. ( Det får de jo nok rettet

Jeg har installeret Google Chrome.
Når jeg så vil importerer min bogmærker, så kommer de ikke frem, jeg er nødtil at trykke på "søg" og skrive det fulde navn ( 110408 Google.html ) for at kunne importerer dem. Ja det høre vel også til småtings afdelingen.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Så fik vi også sat et ansigt på 
Det kan konfigureres, lige som i gnome 2
Du burde kunne aktivere en genvej for det, men jeg er ikke lige sikker på hvordan det gøres under gnome3.

hni skrev:Mangler knapperne minimere / maximere, tja. det er vel en smags sag
Det kan konfigureres, lige som i gnome 2
hni skrev:Automatisk opstart af et selvvalgt program, den er væk, men kan findes ved i terminal at skrive:Kode: Vælg alt
gnome-session-properties
Du burde kunne aktivere en genvej for det, men jeg er ikke lige sikker på hvordan det gøres under gnome3.