Jeg er totalt n00b til linux, men jeg har fået stilt det meste op selv... men manlger lige disse 2 ting, som jeg kunne bruge lidt hjælp til.
Jeg har fået installeret adobe flashplayer på ubuntu 10.04.. efter en sej kamp på mange timer i går... Men problemet er, at jeg ca. hver 3. gang IKKE kan spole frem og tilbage eller vælge kvalitet eller skrue op og ned på youtube.com.. Hvad kan det skyldes ? jeg har ledt men ingen held.
En anden ting, jeg har forsøgt at følge de utallige af guides til at installere ps3 mediaserver, men kan slet ikke få det til at funge, er der en der har en udførlig n00b guide til installationen, så skal jeg nok selv kaste mig ud i det. - jeg fik lang om længe også installeret java, som det kræver.
Jeg har installeret mediatomb som alternative, men når jeg starter det op, så virker det fint og den er fundet på min ps3 også, men hvordan tilføjer jeg mine mapper.
Det var en del lettere under windåse, med ps3 mediaplayer.... JEG VIL GEREN SLIPPE FOR WINDÅÅÅSE, derfor jeg har valgt ubuntu

ps- jeg har forsøgt at lede efter ligenende tråde, men det er ikke altid lige nemt.