Jeg har købt mit domænenavn gennem http://www.gratisdns.dk De henviser gratis mit domænenavn til den IP adresse hvor jeg har hjemmesiden liggende. Jeg kan selv fytte henvisningen til en anden udbyder eller min egen server. Jeg betaler kun det som den danske hostmaster skal have om året for at registrere mit domæne ca. 60 kr. Jeg har fuld kontrol over mit domænenavn.
thj01 skrev:Jeg ved godt man kan købe et og registrere det. Og det ender det også med at jeg gør. Men lige nu skal jeg bare lege lidt
Det ville også være min anbefaling Priserne for selve domænet er meget lave, og selv hvis du ender med at få hjemmesiden hostet i stedet for at have den lokalt, så kan du sagtens finde et sted der tager under 200kr. om året.
TitanusEramius skrev:Det ville også være min anbefaling Priserne for selve domænet er meget lave, og selv hvis du ender med at få hjemmesiden hostet i stedet for at have den lokalt, så kan du sagtens finde et sted der tager under 200kr. om året.
Det ved jeg - og sådan er freedomnotbeer sat op. Men hvor er det sjove i det ?
TitanusEramius skrev:Det ville også være min anbefaling Priserne for selve domænet er meget lave, og selv hvis du ender med at få hjemmesiden hostet i stedet for at have den lokalt, så kan du sagtens finde et sted der tager under 200kr. om året.
Det ved jeg - og sådan er freedomnotbeer sat op. Men hvor er det sjove i det ?
Den havde jeg lige glemt at du driver...
Men ellers er det så sandt, for man må alligevel ikke bruge sin hostede hjemmeside som filserver eller tilsvarende spændene.