Super, duper hjælp jeg har fået her. Tusinde tak og jeg vil for evigt være jer taknemmeligt.
Jeg har opgivet, at få Windows installeret. Ubuntu kunne fint formatere med GPartition Editor. Det var endda så kanon, at det kunne formatere i flere formater som FAT16, FAT32, NTFS osv. så det var simpelthen lykken og redningen.
Men som sagt så ville Windows bagefter ikke være med. Og det var slet ikke Ubuntus skyld, tværtimod. Jeg har fundet ud af, at det vist er noget som Gateway (laptop fabrikanten) har fået lagt ind i BIOS så det blokerer når man prøver, at installere eller formatere drevet.
Jeg tror, at jeg vist skal have en snak med min ven om hvad han ikke skal købe næste gang...!
Men på trods af det, så kunne Ubuntu installeres på disken. Så det var jo bare fantastisk og det får han nu hvad enten han vil have det eller ej.
Men rådet fra jer her var guld værd. Det skal I have mange tak for!! Der er noget som kører så det er alt det jeg på nuværende tidspunkt skal bruge og så er detaljerne underordnet...!
Jeg vender tilbage når eller hvis der kommer mere bøvl, ok?
Mange hilsner herfra og endnu engang tak!