Der er en tråd om langsomt WIFI på Ubuntu 11, jeg oplever præcist dette idet browserne i meget langsomere end de var under Ubuntu 10, jeg bruger en toshiba satelite maskine.
Der er råd at hente her, men jeg har ikke prøvet det endnu
Jeg har det samme problem... en PING på 48,,, samme test er udført på en WIN7 og her er PING 23.. Prøvede at installere det der står på de sider finn sendte med (ath9K) og det ændre intet..
min gamle Toshiba bruger op mod 30 sekunder på at loade en hjemmeside med trådløs, men kabel fungerer den tilfredstillende. Jeg forsøgte at terminal ordren nævnte ovenfor, det gør ikke forskel.
Efter en del tweaking så døde den stakkels gamle Toshiba. Der er helt sort skærm og ingen (synlig) boot. Intet toshiba skilt no nothing ... Jeg tror den døde i processen, jeg skiftede harddisk også.
tak for gode råd ..
PÅ den anden maskine Presario kører maskinen en anelse hurtigere, der er lyd ind men lyden er elendig. Så skype kan den ikke uden Bluetooth mic.
Min netty er begyndt på den sammen med net hastigheden. Både med chrome og med firefox. prøvet at tjekke hastigheden med Speedtest på mobilen, og der var den fin.
Packard bell EasyNote Ubuntu 13.04 kde Ram 8 GB ddr3 Intel Core i5 2. gen 2,3 GHz 640 GB HDD. Nvidia GeForce GT 520M 1 GB acer W700 tablet win8 64 bit
T-Duck skrev:Min netty er begyndt på den sammen med net hastigheden. Både med chrome og med firefox. prøvet at tjekke hastigheden med Speedtest på mobilen, og der var den fin.
T-Duck skrev:Min netty er begyndt på den sammen med net hastigheden. Både med chrome og med firefox. prøvet at tjekke hastigheden med Speedtest på mobilen, og der var den fin.
Hvad siger speed test på maskinen?
Den siger 33 i ping og en download på ca. 1500 Mb/s og jeg har normalt en download på 8900 Mb/s hvor jeg bor
Packard bell EasyNote Ubuntu 13.04 kde Ram 8 GB ddr3 Intel Core i5 2. gen 2,3 GHz 640 GB HDD. Nvidia GeForce GT 520M 1 GB acer W700 tablet win8 64 bit