ovenstående er et link til fimludlån som jeg ikke må se fordi jeg jo ikke har Windows.
Jeg tænker det er meget diskrimerne at skulle sorteres fra grundet sit valg af operativ system men har en mulig ide om hvorfor det er sådan. Jeg læste i et indlæg på andet fora at usa forlanger der skal være en hemmelig "bagdør" i opeartiv systemet som regeringen kan bruge til preventive formål-. terror og lignede. siger de. denne bagdør skulle iøvrigt være kendt og brugt af cracker i vid udstrækning. forklare også hvorfor det kun er windows som platform derhar den slags problemer.
Men hvis der nu er noget om snakken er alt den her modstand mod os linux bruger så mest bundet i at dansk politi og magthaver ikke kan kontrollere os borger i den grad de gerne ville .
Men skal vi finde os i det diktatur som alverdens tilbud som kun gælder for windows bruger er så småt ved at indføre eller skal vi stå op imod undertrykkelsen . vi kunne starte med at kræve lighed foor folket i den sammenhæng som heri beskrevet da selvom man bruger linux betaler man vel over skatten til biblioteker og ders tilbud hvis jeg forstår det rigttigt.
Jeg synes at os som finder det træls at blive nedvurderet og tilside sat i eksembelvis sådanne sager skulle på en eller anden måde starte en diskussion op med dem som finder på de her ting. (de bruger windows naturligvis så vi skal finde en some ligner clippy til at tale vores fælles sag)
om hvrvidt jeg mener dette her indlæg helt seriøst må man selv vurder på., har jeg ikke selv taget stilling til endu - men jeg er helt ærligt træt af jeg ikke må se film på nettet