Jamen det vil jeg da så benytte mig af med det samme

Jeg var i går på netværket uden problemer, men da jeg startede ubuntu op i dag, blev jeg hele tiden bedt om at indtaste adgangskoden til netværket på trods af, at det var den rigtige jeg indtastede.
Jeg prøvede derefter at starte Vista op, og der kører nettet uden problemer, så det er altså hverken noget med det trådløse netværk eller hardwaren.
Dernæst prøvede jeg at slette netværket og derefter indtaste en kode påny, men heller ikke dette virkede. Sidst afinstallerede jeg driveren, og kørte kommandoen du skrev til mig igen, for derefter at prøve at koble mig på netværket. Intet virker.... Det eneste jeg får af output er, at jeg skal indtaste koden.
Når jeg går ind og ændrer koden "edit" > "security" og får den indskrevne kode vist, fremkommer et meget langt kodeord, som ikke er i nærheden af det jeg har skrevet :S ved ikke om det er Ubuntus måde at skjulde det kodeord jeg har indtastet eller om det er en fejl?
Frederik | Zepto 3415W | Intel Core 2 Duo 2,5 GHz |4 GB RAM 800 MHz | GeForce 8600GT 512 MB | 200 GB 7200 rpm