ChrisBuchholz skrev:En kontaktbog? De fleste mail programmer (evolution, thunderbird - Gmail!!!) har alle sådan en.
Nej.
Lidt ligesom en erstatning for en lille lommebog med telefon numre..Jeg kan ikke overskue hvis nu for eksempel at telefonnummeret til ungernes skole, taxa, læge osv skal lægge som en kontakt i Evolution...
ChrisBuchholz skrev:En kontaktbog? De fleste mail programmer (evolution, thunderbird - Gmail!!!) har alle sådan en.
Nej.
Lidt ligesom en erstatning for en lille lommebog med telefon numre..Jeg kan ikke overskue hvis nu for eksempel at telefonnummeret til ungernes skole, taxa, læge osv skal lægge som en kontakt i Evolution...
Nej.
Hvis det skal være simpelt ville jeg nok bruge Open Office Calc (regnearket), en kolonne med navn, og en med nummer. Der er også sorteringsfunktioner, så du kan altid tilføje nye poster nederst, og så sortere alfabetisk hvis det er sådan du vil have det
Jeg takker for fin hjælp...Jeg synes dog ikke rigtig at noget af det er simpelt nok...Så indtil videre bruger jeg så Evolution. Den kan vise kontakter i en listeoversigt, så det til forveksling ligner både et regneark og en telefonbog.
Findes her: Evotlution -> Vis -> Aktuel oversigt -> Listeoversigt.