Jeg har installeret Ubuntu 8.10 64 bit og har lige startet Pidgin op igen i dag, havde det også startet op forleden dag, men der var der ikke denne "ting".
Når jeg logger på, så siger den der er en person der prøver at tilføje mig, men det er med et SSL certifikat.
Jeg har taget et pr screenshots og lagt op på peecee.dk
Jeg har installeret Ubuntu 8.10 64 bit og har lige startet Pidgin op igen i dag, havde det også startet op forleden dag, men der var der ikke denne "ting".
Når jeg logger på, så siger den der er en person der prøver at tilføje mig, men det er med et SSL certifikat.
ja den fil skal du sgu ikke sige ja tak til. jeg har også haft et par stykker der prøvede at adde mig hele tiden. finden er at adde dem og så blocke dem med det samme men du skal absolut ikke hente den der fil ned
jeg vil dog ikke kalde det virus men mere et forsøg på at hacke dig
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd
Webmaster og stifter af: Hvor du finder scripts til en hver situation
ja den fil skal du sgu ikke sige ja tak til. jeg har også haft et par stykker der prøvede at adde mig hele tiden. finden er at adde dem og så blocke dem med det samme men du skal absolut ikke hente den der fil ned
jeg vil dog ikke kalde det virus men mere et forsøg på at hacke dig
Ok, mange tak! Så smider jeg en afvisning tilbage til personen!
Hmm, ser ikke ud til jeg kan paste "kernel.log" på pastebin.com
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 1453453 bytes) in /home/pastebin/lib/geshi/geshi.php on line 2355
ind under system>administration> brugere der kan du strte med at slette de konti du ikke bruger (alt pånær root og din egen konto) dernæst så skifter du dit eget logind, samt password samt root pssword så burde du være sikker igen
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd
Webmaster og stifter af: Hvor du finder scripts til en hver situation
ind under system>administration> brugere der kan du strte med at slette de konti du ikke bruger (alt pånær root og din egen konto) dernæst så skifter du dit eget logind, samt password samt root pssword så burde du være sikker igen
Jeg har kun min /root og min egen oprettede, der er ingen "guest" konto derinde, det er som om det er en del af min egen bruger.