prøv at gå ind i synaptic, søg på flash og fjern alt hvad der direkte hedder noget med flash, derefter kan du installere ubuntu-restricted-extras via synaptic og så burde det virke.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
har nu prøvet at fjerne flash via synaptic og installere ubuntu-restricted-extras, desværre er resultatet det samme, har forøvrigt ingen problemer med at se linkene (tv) i Epiphany browser...
mungojerrie skrev:har nu prøvet at fjerne flash via synaptic og installere ubuntu-restricted-extras, desværre er resultatet det samme, har forøvrigt ingen problemer med at se linkene (tv) i Epiphany browser...
Så tyder det jo på at problemet ligger i Forefox. Har du måske installeret NoScript? - i så fald, skal du give tilladelse til at afvikle den pågældende side, ellers er der hverken flash eller java.
mungojerrie skrev:har nu prøvet at fjerne flash via synaptic og installere ubuntu-restricted-extras, desværre er resultatet det samme, har forøvrigt ingen problemer med at se linkene (tv) i Epiphany browser...
Så tyder det jo på at problemet ligger i Forefox. Har du måske installeret NoScript? - i så fald, skal du give tilladelse til at afvikle den pågældende side, ellers er der hverken flash eller java.
Også min tanke. - Jeg kan dog konstatere, at det virker med adblock +.
har også haft tankerne rettet mod add ons til firefox, har og ikke "noscript" installeret, men har adblock, dog er feks. ekstrabladet.tv på min whiteliste.....