soundpartner skrev:Jeg må være ærlig og sige at jeg virkelig ikke forstår dit problem. du vil afslutte programmet på LUK, men programmet må ikke lukke og afslutte selv om det er det du beder det om
jeg forstår det så bedre for det er også sådan jeg har indstillet Deluge, som standart hvis man trykker på "Minimer" minimeres deluge til panelet og "Luk" lukker det helt ned, dette har jeg ændret så Deluge lukker ned til system tray og så den arbejder videre (præcist som wappa også ønsker det).
@wappa
i mangel på andre løsninger, prøv om du kan venstreklikke på ktorrent´s icon i panelet for at minimere, men det er selvfølgeligt ikke den optimale løsning.
du skriver i et tideligere indlæg at du har prøvet at geninstallere, jeg ved ikke om det er tilfælde med ktorrent, men på mange andre programmer kommer der skjulte filer i din hjemmemappe (disse vises ved at trykke "Ctrl+h"), hvis du kan finde en mappe der hedder ktorrent skal den slettes manuelt ved en geninstallering, ellers husker ubuntu dine tideligere indstillinger.