Mvh Sergio Garcia
P.s. Jeg har en hp g7000 hvis det betyder noget. Jeg er ikke ligefrem teknisk geni så skriv det venligst simpelt.
Tak på forhånd
.Men jeg er ikke tilfreds med ubuntu
sergiogarcia9 skrev:Hej jeg havde før Windows VIsta men så installerede jeg ubuntu 8.04 og slettede vista fra min computer. Men jeg er ikke tilfreds med ubuntu og vista er long-gone fra min computer da der ikke fulgte en installitions cd medMen da jeg har et eksemplar af windows xp vil jeg installere det. Men nu kommer problemet, når jeg prøver at installere xp siger den at der er ingen harddiske tilsluttet selvom jeg har en 160 gb harddisk siddende i min computer. Hvordan kan jeg slippe af med ubuntu og installere xp uden problemet sker igen?
Mvh Sergio Garcia
P.s. Jeg har en hp g7000 hvis det betyder noget. Jeg er ikke ligefrem teknisk geni så skriv det venligst simpelt.
Tak på forhånd
sergiogarcia9 skrev:Nu har jeg prøvet det stra skrev men det virker stadig ikke (Ellers har jeg gjort noget forkert?)
Lath: Problemet er at der desværre ikke fulgte nogen dvd/cd med da jeg købte computeren
Er der andet jeg kan gøre for at få windows xp installeret?
sergiogarcia9 skrev:Hej
Jeg gik ind på Gparted cd'en og ændrede min harddisk type til ntfs,jeg klikkede apply og lukkede ned.
Mvh. Sergio
Stra skrev:sergiogarcia9 skrev:Hej
Jeg gik ind på Gparted cd'en og ændrede min harddisk type til ntfs,jeg klikkede apply og lukkede ned.
Mvh. Sergio
Og du har brændt cd-en som et Image (billede)??
Arbejdede den ikke efter at du klikkede apply?
Hvis den har ændret filsystemet til ntfs er Ubuntu væk.
stra