Hej Ajenbo
jeg er Altid på nettet når jeg udfør disse kommandoer som i ber mig udføre.
Den sidste du bad mig om er:
linux-firmware-nonfree er allerede den nyeste version.
0 opgraderes, 0 nyinstalleres, 0 afinstalleres og 0 opgraderes ikke.
Hej Lath
Som jeg læser dit indlæg som er det altså en slags maskinkode i C jeg skulle programmer det i, og det kan jeg heller ikke finde ud af
Du skriver også at bare gøre brug af et usb trådløs wifi og sætte det i for at løse problemet, og ja det var også en god ide

`
Og den sidste ide med det der byggesæt ja er også en ide.
Jeg forstår bare ikke det er så svært at installere det Broadcom men jeg kan se og læse på nettet at det kan lade sig gøre men bare den rigtige installation
Når jeg kigger i Synaptic der kan jeg se at jeg kan installere Broadcom denne vej og hvad der er installeret på PC, men hvorfor bruger i ikke denne vej til installation da man jo slipper for at skrive alle de kommandoer ?
Og hvad bruger i Synaptic til ? især der hvor der står anbefalet ??
Og tak for al hjælpen her

men altså stadigvæk ikke løst og igen er jeg tilbage til den ikke vil lukke ned da jeg jo har prøvet meget har åbenbart fået slette det at den kunne faktisk lukke rigtigt

Forresten har jeg kigget meget på denne side men er ikke helt sikker på hvad jeg skal gøre for at opnå den rigtige installation, måske nogle der sidder derude og ved hvordan jeg skal gøre ville være sjovt og hyggeligt
http://linuxwireless.org/en/users/Drivers/b43/