Prøvede at slå ACPI fra ... og endte med en Kernelpanic!
Startede jeg maskinen i recovery mode kunne jeg fortsætte normal opstart, men så ville den til gengæld ikke logge ind! (jeg kunne skrive mit login, men så døde maskinen med enkelte tidspunkter hvor den lyste ved harddisken.
På ovenstående adresse fortæller vedkommende om, at ingen varmeproblemer har med teethering kun når den er sluttet til en Wifirouter med kryptering.
Kan det være et "simpelt" problem der er defineret ved at det er dårligt design?
.... og så har jeg helt georg gearløsagtigt valgt at lukke mit vindue med facebook, fordi jeg ved det er ret krævende hvad netværket angår.... og sjovt nok så holder donglen længere ?????
thj01 skrev:Hvis den bliver varm tager jeg den ud og så kan jeg logge på kort igen bagefter. Men det er ret ustabilt
For mig lyder det som om at produktet har en termisk designfejl - altså produktet kan ikke slippe af med den varme den selv laver, og fejler derfor. Det er så er det under fabriksgarantien).
Hvis du ikke handler som privatperson er der måske andre regler.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags