Jeg har jo fået Ubuntu monteret på min nye Medion med trykfølsom skærm, som i øvrigt virker i Ubuntu (denne smiley er indsat ved at pege med fingeren på ønsket ikon ) Peger man et sted i teksten, der skal rettes, så sidder cursoren lige hvor man peger. Har en radiomus (bluetooth/USB), som virker fortrinligt.
Mus-pegepladen kan jeg dog ikke få til at virke. Er der nogen der har et bud på hvordan den 'vågnes'. ;-D
Ok så har Ubuntu nok ikke genkendt din pegeplade. Jeg ved ikke lige hvad man så skal se på, så håber der er nogle andre der kan hjælpe dig lidt videre.
@Kurt. Næh- så river man sig heller ikke på den. @Anders. Ja det ser jo meget fint ud - MEN det er lidt mere end jeg har lyst til at bakse ind i 'dyret'. Er egentlig ret tilfreds med at bruge Bluetooth-musen, der har en afbryder for batteriet i bunden. ;-D Det er ret irriterende når man skriver noget i W8 systemet og cursoren så med ét befinder sig et helt andet sted på 'papiret'. Jeg lader derfor systemet blive hængende i sin nuværende tilstand.