Det drejer sig om at jeg har fjernet Windows - gider ikke mere MCS.
Jeg kører på en acer aspire 7530 og jeg startede med at installere ubuntu 11.10 og derefter opgraderede jeg til 12.04.
Softwarecenteret bryder ned hele tiden, også selvom jeg har geninstalleret to gange. Det er en fejl der åbenbart SKAL være der(?)
- Jeg vil gerne installere Flash Player -
- Jeg har en AOL Epson SX210 hvor jeg har installeret printeren men ikke scanneren, for jeg kan ikke få det til at virke selvom jeg har fulgt anvisningerne her på siden.
- Jeg vil gerne køre med to skærme, så jeg kan se film på den store skærm.....kan ikke finde ud af at få det ind i maskinen.
Det er som om jeg godt kan finde driver af forskellig slags, men de vil ikke køre - og det kan muligvis have noget med det der softwarecenter at gøre - det kan muligvis også have at gøre med at jeg valgte en 12.04 til 32 og ikke 64 bits enhed....sådan som acer aspire jo er.....
Men jeg VED ikke en SK* - er der nogen her der kan pege mig i nogle retninger hvor jeg kan få de oplysninger jeg mangler? Jeg har nu bakset med det hele weekenden - og synes faktsik jeg mangler noget "moralsk opbakning"

På forhånd tak for hjælpen.