AJenbo skrev:Ok, så er det måske ikke usandsynligt at det var et problem med DNS, eller at siden var overbelastet
se det er det jeg ikke forstå hvis siden var overbelastet hvordan kan det så være jeg kan komme ind på ubuntu og ikke winsdow ???
Der er også den mulighed at Windows retter sig efter noget skjult DRM information, som ignoreres i Ubuntu, som ikke forstår DRM informationen.
DRM betyder Digital Rights Management, som jeg gætter på ca kan oversættes til rettighedshaver styring.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
AJenbo skrev:Ok, så er det måske ikke usandsynligt at det var et problem med DNS, eller at siden var overbelastet
se det er det jeg ikke forstå hvis siden var overbelastet hvordan kan det så være jeg kan komme ind på ubuntu og ikke winsdow ???
Hvis der tilfældigvis er plads i køen når du prøver fra den ene og ikke den anden, men hvis det virkede problem fit i Ubuntu og aldrig i Windows er det nok ikke så sandsynligt.
Jeg tvivler lidt på ideen om DRM da meningen nettop er at hvis du ikke kan tole DRM får du ikke adgang. Så hvis man slet ikke understøtter DRM får man slet slet ingen ting, ellers ville det godt nok være en af de dårligste DRM jeg har set (MP3 ville dog være et tilsvarende eksempel).
Jeg tror svaret skal findes i den DNS du bruger i Windows.