http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=N68C-S og en AMD Sempron processor, grafik er indbygget
der har ikke været andet end problemer lige siden jeg installere Ubuntu 12.04 LTS

Da der endelig var et billede på skærmen som ikke gik ned igen og igen, så kunne jeg intet gøre, ingen Unity menu eller andet kun et fast billede og hvis jeg højre klikkede så gik Compiz ned igen, det gentog sig efter flere tvangs genstarter og jeg opgav, hentede Lubuntu og forsøgte med den, der var heller ikke noget at råbe hurra for der, jeg fik ikke gjort opsætningen færdig fordi jeg opgav, der var nemlig heller ingen Grub opstarts vælger der, kun skærmen med Out of Range! indtil log ind skærmen kom, lige nu kører den med Mint LXDE som var på min sidste CD, den kører udmærket men stadig uden Grub opstarts vælger.
Hvad gør jeg for at få mulighed for at vælge mellem Windows og Linux igen?
Er der noget jeg kan gøre for at få Ubuntu 12.04 LTS op at køre? Det er jo meningen at det er den som skal være på computeren, men det dur ikke at jeg ikke kan få nogen menuer eller andet frem på skærmen.
Jeg håber at i har fået essensen ud af mit lange indlæg: Grub vises ikke og Compiz kan ikke køre i Ubuntu 12.04
Der er kun 1 harddisk så det er ikke fordi Grub er fejl placeret