Dette er ikke et Ubuntu spørgsmål .... men måske een kan svare mig alligevel
Har en pc, hvor strømforsyningen er stået af (420W) ... har en 350 W strømforsyning til at ligge .... Kan jeg ødelægge noget i PC'en ved at sætte den i ?
Jeg ville forsøge det. I værste tilfælde lukker pc'en ned, hvis man feks. belaster den hård med mange programmer.
Der er så lige et lille problem, nemlig at en nedlukning evt. kan gøre at man ikke får gemt sine data, så hvis du prøver, bør du nok teste pc'en godt og grundigt, inden at du bruger den som "din faste pc".
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Warning: This image is oversized (which is a bug) and will not fit onto a standard 700MiB CD. However, you may still test it using a DVD, a USB drive, or a virtual machine.
så husk at bruge dvd'er
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
swotie skrev:Har lige konstateret at stikket fra 350 W strømforsyning ikke passer i bundkortet ... men proshop har en 420 W til 153 kr. ... så den køber jeg
Måske skal du huske at checke hvor meget den støjer, nogle af de billige kan godt lyde som en jetjager
Normalt er størmforsyningers stik modulære og de nyre stik på bundkortet valgfri så jeg ville egentlig regne med at den gamle burde kunne sættes i (også selv om det store har 20 ben men bundkortet har 24)
AJenbo skrev:Normalt er størmforsyningers stik modulære og de nyre stik på bundkortet valgfri så jeg ville egentlig regne med at den gamle burde kunne sættes i (også selv om det store har 20 ben men bundkortet har 24)
Pc'en vil slet ikke starte op med 350W strømforsyning
swotie skrev:Har lige konstateret at stikket fra 350 W strømforsyning ikke passer i bundkortet ... men proshop har en 420 W til 153 kr. ... så den køber jeg
Måske skal du huske at checke hvor meget den støjer, nogle af de billige kan godt lyde som en jetjager
Har ikke tjekket støjniveauet af .... men den skal oz kun bruges til test, så det holder jeg nok ud .....