ja som topic siger, såå kan jeg ikke installer, jeg har prøvet i tilføj/fjern i terminal og med synaptic samme fejl får jeg:
E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem.
jeg gar prøvet :
genstarte det geniale trick, dog slog det fejl.
ud over dette er jeg lidt lost, fordi jeg er ny i ubuntu.
Jeg har kunne installer tideligere i dag. jeg har hentet en torrent og leget lidt med wine. Ved ikke om det kan være det, som der er skyld i det ?
Jeg håber i kan hjælpe mig!
KAN IKKE INSTALLER
-
Re: KAN IKKE INSTALLER
mads999 skrev:ja som topic siger, såå kan jeg ikke installer, jeg har prøvet i tilføj/fjern i terminal og med synaptic samme fejl får jeg:
E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem.
jeg gar prøvet :
Jeg har kunne installer tideligere i dag. jeg har hentet en torrent og leget lidt med wine. Ved ikke om det kan være det, som der er skyld i det ?
Kode: Vælg alt
sudo dpkg --configure -a
burde gøre jobbet.
Når en tråd er løst så marker den løst
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: KAN IKKE INSTALLER
mads999 skrev:ja som topic siger, såå kan jeg ikke installer, jeg har prøvet i tilføj/fjern i terminal og med synaptic samme fejl får jeg:
jeg gar prøvet :
du kan læse om dit problem her: http://soundpartner.linux.dk/dpkg