Jeg har lige opdateret hele ubuntu, firefox og skype (ved ikke om det har noget med sagen at gøre). Nu vil OpenOffice slet ikke åben længere. Den starter med at vise at den læser OOo ind, men derefter sker der ikke noget.
Andre der har oplevet noget lignende eller kan hjælpe mig med at få det til at virke?
OpenOffice forsvinder
-
- Geografisk sted: Kolding
OpenOffice forsvinder
mvh Rulfe
v.8.04 på en 64-bit bærbar ASUS. 1000 Mb RAM og 50 Gb HD.
-
Re: OpenOffice forsvinder
Hej
Kontroller at OpenOffice er installeret.
Jeg har oplevet et par gange at opdatering har afinstalleret nogle programmer specielt i forbindelse med partielle opdateringer.
Du kan eventuelt se i din log under system / administration / Synaptic pakke håndtering / fil / historik hvilke ændringer der er sket i dit system.
Kontroller at OpenOffice er installeret.
Jeg har oplevet et par gange at opdatering har afinstalleret nogle programmer specielt i forbindelse med partielle opdateringer.
Du kan eventuelt se i din log under system / administration / Synaptic pakke håndtering / fil / historik hvilke ændringer der er sket i dit system.
-
Nu har jeg afinstallere alt via Synaptic og geninstalleret vha tilføj/fjern. Nu virker det så igen, hvilket jo er helt fint....men nu er det ikke på dansk HVordan klarer den?
mvh Rulfe
-
....og så fandt jeg selv lige løsningen på OpenOffice-forum:
sudo aptitude install openoffice.org-l10n-da
Men det tror jeg faktisk også der er andre der har skrevet/fortalt på dette forum
sudo aptitude install openoffice.org-l10n-da
Men det tror jeg faktisk også der er andre der har skrevet/fortalt på dette forum
mvh Rulfe