Program lig med Windows live writer

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
PLH

Program lig med Windows live writer

Indlæg af PLH »

Hej jeg er blogger, og derfor vil jeg gerne have et godt blogger-program, ligesom Windows live writer

Nogen idéer?
Rulfe
Geografisk sted: Kolding

Re: Program lig med Windows live writer

Indlæg af Rulfe »

Jeg er absolut ikke blogger.....har kun hørt om det. Men jeg var slet ikke klar over at det var nødvendigt med et program til det?!
mvh Rulfe

v.8.04 på en 64-bit bærbar ASUS. 1000 Mb RAM og 50 Gb HD.
Artificial Intelligence
Geografisk sted: Køge

Indlæg af Artificial Intelligence »

Heller ikke jeg. Så vidt jeg ved kommer blog sites med deres egen værktøj (via browseren) som virker i linux.
Wikzo
Geografisk sted: Århus N

Indlæg af Wikzo »

De fleste (alle?) blogsites lader dig ændre din weblog via en hjemmeside. Selv bruger jeg Blogger.com, som fungerer rigtig godt. Jeg har i en kort periode prøvet et par programmer, men fandt aldrig nogle fordele ved det. Googles interface er virkelig gennemtænkte, så derfor bruger jeg den webbaserede udgave.

Hvis du vil finde et blogprogram til Linux, kan jeg anbefale "Tilføj/fjern programmer" i "Programmer" og så søge på ordet "blog". Prøv dig lidt frem; måske er der et program, som lige netop passer dig. Der er selvfølgelig også GNOME-Blog, som kan tilføjes til dit panel og derfor er lettilgængeligt hele tiden :)
Billede
PLH

Indlæg af PLH »

Hmm, jeg synes ikke blogsider som Blogger fungere særlig godt - slet ikke så godt som Windows Live Writer(http://windowslivewriter.spaces.live.com/) Hvor layout er nemt at få overblik over og man kan nemt indsætte billedere og video
Artificial Intelligence
Geografisk sted: Køge

Indlæg af Artificial Intelligence »

Jeg har blogspot, som er meget nem at ændre via deres tools;

Her kan du se; http://polarbeardk.blogspot.com/