Jeg har installeret winamps linux udgave, og kan se i synaptic-pakkehåndtering, at den er installeret, men jeg kan ikke se den nogen steder i menuerne, hvor kan den være blevet af.
NB. det er ikke et stort problem, da jeg finder rythmebox meget anvendelig, men det er alligevel mystisk.
Mærkeligt problem - kan ikke finde installeret program
-
-
- Geografisk sted: Århus
Re: Mærkeligt problem - kan ikke finde installeret program
Du kan prøve at trykke alt+f2 og skrive winamp i det windue der popper op.
Der burde den kunne findes his den er ordentligt installeret
Der burde den kunne findes his den er ordentligt installeret
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!
-
den kunne ikke finde det, så jeg fjerne den bare igen
-
- Geografisk sted: Køge
winamps linux er oldgammelt og det er ikke engang det virker på nyere Linux distros, så vidt jeg ved er programmet kun CLI og stopet før der kom en grafisk brugerflade på. Gvis du vil bruge en winamp player så er det Audacious du skal have fat i.
-
- Geografisk sted: Århus N
Ikke alle programmer opretter en genvej af sig selv. Du kan selv gøre det ved at højreklikke på "Programmer" og "Redigér menuer", og så får du en menu frem, hvor du selv kan tilføje genveje ved at skrive navn og kommando på programmet.
Prøv fx at tilføje browseren Firefox. Skriv "Firefox browser" i navnet og "firefox" i kommando.
(jeg ved ikke, hvad %u gør godt for)
Prøv fx at tilføje browseren Firefox. Skriv "Firefox browser" i navnet og "firefox" i kommando.
(jeg ved ikke, hvad %u gør godt for)