liste over testede pixeline spil , jeg redigere dette indlæg efterhånden , som jeg får spillene testet .
spillene er testet på en acer aspire 5100 , 1,66 ghz - 3 gb ram med ubuntu 8.04 lts ren installation,
jeg lover ikke at din pc og evt andre linux programmer kan kører spillene ,
men skriv gerne hvis det ikke er tilfælde .
JEG HAR IKKE FLERE SPIL NU , SÅ SKRIV HERIND OM DEM DER IKKE ER NÆVNT OG SOM VIRKER PÅ LINUX .
FORKLAR OGSÅ LIGE HVORDAN DU GJORTE , DET HJÆLPER ANDRE FREMOVER , TAK
nogle af spillene skal startes i wine og andre kommer der en genvej til , i din hjemmemappe .
genvejen kan kopieres og sættes der hvor man selv ønsker .
og husk : det virker kun hvis den originale cd sidder i , imens man spiller
![Wink :wink:](./images/smilies/ubuntu/icon_wink.png)
huset i eventyrskoven---------- ja (den er dog med en fejlmeldling , som man kan springe over)
syng lær og leg----------------- ja ( alt ok )
rejsen til jordens indre-----------ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe ) *
matematik 2-------------------- ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe ) *
på bedstemors loft--------------ja (den er dog med en fejlmeldling , som man kan springe over)
i sommerhuset------------------ja (den er dog med en fejlmeldling , som man kan springe over)
lillebror buler i bolledejen--------nej ( jeg har også prøvet at installere det først ) se billede fejl 2
traffiksikker---------------------ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe ) *
dansk--------------------------ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe ) *
hulen i træet------------------- ja ( alt ok )
i det vilde westen---------------ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe )*
i pixieland----------------------ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe )*
naturfag-----------------------ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe )*
activity------------------------ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe )*
og kong gulerod----------------ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe )*
engelsk------------------------ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe )*
fuld af fis og ballade------------ja (alt ok , men den skal startes på en genvej som kommer i ens hjemmemappe )*
* disse spil skal først installeres , derefter kommer genvejen , de andre startes inde i wine
billeder :
http://i298.photobucket.com/albums/mm26 ... /fejl2.pnghttp://i298.photobucket.com/albums/mm26 ... i/hjem.pngde spil der ikke virker vil jeg meget gerne have ideer til , jeg er før strandet med pixeline spil , men
jeg tror at man skal prøve over wine .
jeg vil samtidig gerne bede jer andre , der har pixeline spil ,om at skrive til pixeline support , og fortæller om jeres problemer ,
jo flere der skriver ind , jo før gør de noget ved det !!!! .
det er stadig ikke en nem måde for vores børn ,så det må de kunne forbedre .
ps: dette er et resultat af godt samarbejde , ( ingen nævnt , ingen glemt , i ved selv hvem i er ).
tak for hjælpen .