Lenovo+ Motorola+ Kafka

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Fiskemanden
Indlæg: 23
Tilmeldt: 27. feb 2011, 19:48

Lenovo+ Motorola+ Kafka

Indlægaf Fiskemanden » 23. maj 2019, 15:05

I marts måned køber jeg en Motorola G7 Power. Jeg køber den direkte fra Lenovo Danmarks hjemmeside, den bliver leveret fra Irland "Digital River" der også fakturerer den. Den kører rigtig fint, indtil jeg får problemer med at skubbe hanstikket op i telefonen, den vil kun halvt op.

Jeg ringer til Lenovo, og forklarer problemet, de henviser til et telefonnummer, som viser sig at være et callcenter der ikke har noget navn, der tales primært engelsk-skotsk eller indisk-engelsk eller kauderwælsk altså mere eller mindre uforståeligt. Jeg taler nogenlunde engelsk, men tyk skotsk der bliver talt hurtigt :cry: det lykkedes mig dog at forstå, at de, Motorola ikke har garantiforpligtelsen, det har Lenovo Danmark heller ikke, heller ikke fakturaudstederen, Digital River anerkender klatten. Nu kører det jo i ring!

Hvad gør man nu? Henvender sig til forbrugerstyrelsen, der henviser til Center for Klageløsning, som har taget sagen. en del af processen er, at man som klager skal søge en løsning kos forhandleren inden juristerne slippes løs, jeg har foreslået at Lenovo Danmark henviser mig til en dansktalende faglig person. Sagen kører nu, har dog ikke hørt noget fra Lenovo. De har ikke nogen kendt mailadresse, og du kan ikke komme forbi receptionen, der bevogtes af drager.
Vær ekstremt forsigtigt, hvis du handler hos Lenovo!!

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster