a hidden dark side of Linux software repositories ????

Nyheder om Open Source, Ubuntu, andre distributioner og meget mere.
1Ny0ur.127001
Indlæg: 12
Tilmeldt: 2. feb 2017, 20:47

Re: a hidden dark side of Linux software repositories ????

Indlægaf 1Ny0ur.127001 » 23. feb 2017, 21:19

At sige andre har bias og er blinde over for fakta er en rigtig dårlig måde at forsøge at føre en debat på. Jeg vil også lige på pege at det er dig der gentagende gange er afvisende over for diverse statistikker der ikke lige viser et kraftig fald i Ubuntu brugere.
Jeg var overtalt med wiki-statistikken, en mere almen brugt service, forsoerger jeg ogsaa at formidle.? Men steam?

Det du nok i stedet tænker på er FLOSS

Check

1 maskine med Xfce, det koere paa alt og er ekstremt fleksibelt, Quebes.
2 maskiner med KDE plasma 5, fordi det er ekstremt nemt at navigere i, du kan soege og starte alt fra skrivebordet uden genvejstaster eller musen, nok det GUI miljoe jeg kan arbejde bedst og mest effiktiv i. Et bygget paa toppen af Arch det andet Manjaro.
Ellers CLI baseret.
Billede

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: a hidden dark side of Linux software repositories ????

Indlægaf AJenbo » 23. feb 2017, 23:00

Ok, jeg har muligvis læst dit forbehold over for Wiki statestikken som mere afvisende en du nok har ment den.

Det er efterhånden mange år siden jeg har forsøgt mig med KDE, og det er da også kommet til at se rigtig godt ud efterhånden.

Ikke for at sætte bludset op under debatten igen, men her er lige en rigtig god artikel omkring de 3 (efter min mening) mest moderne desktop miljøer:
http://www.hecticgeek.com/wp-content/up ... -Graph.png

KDE bruger 3% mindre RAM end Unity, men er lige en faktor langsommere under opstart og nedlukning ;)

Under alle omstændigheder så velkommen til forummet, det fik jeg fist ikke sat før :)

Tilbage til "Linux"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster