Office 365

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Office 365

Indlægaf AJenbo » 31. mar 2015, 10:15

Jeg har også haft det på samme måde, jeg gør så det at jeg har installeret både Windows og Ubuntu på min maskine (Ubuntu spørg om den skal installere side om side med Windows før installationen) så jeg blot kan genstarte den samme maskine for at skifte mellem de 2 systemer.

Det er efterhånden langtid siden jeg har startet Windows op. Nu da der rigtig er kommet gang i Steam på Linux er der næsten altid noget jeg lige så godt kunne spille som nogle af de spil der kun findes til Windows. Oven i det kan man også køre de fleste spil via Wine. Jeg er temmelig sikker på at Windows 7 bliver den sidste udgave jeg kommer til at købe sådan som det ser ud nu.

triedset
Indlæg: 7
Tilmeldt: 30. mar 2015, 11:37
Geografisk sted: Lemvig Kommune

Re: Office 365

Indlægaf triedset » 31. mar 2015, 15:36

jeg tror også Windows 7 er det sidste jeg selv køber. I sært nu hvor det skulle være gratis at opgradere til Windows 10 når det engang kommer, hvilket jeg er spændt på.

Og ja har set at der er mange spil på steam som fås til Linux også, hvilket jeg er utrolig glad for :)

Har kørt Boot up, med Ubuntu og Windows før, synes bare at det tog alt for lang tid at genstarte, men i dag med SSD og de nyere systemer kan jeg nemt forstille mig at tiden er halveret. :)
Jeg har dog det problem at min computer hvor jeg vil have det gjort kun har 128 GB harddisk, hvilket ikke er meget at dele imellem 2 systemer :) Derfor jeg overvejer kun at kører Ubuntu på den hehe.

Tilbage til "Installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster