Stofa levere til deres web tv ordning en egen Player i form af en msi fil der laver et plugin i Firefox. Jeg kan ikke bruge Firefox i Ubuntu, da denne plugin mangler.
Jeg har prøvet følgende: Installeret Firefox windows version under WIN - det går fint.Jeg har prøvet deres plugin msi fil, men den læses ind med fejl og kan derfor ikke aktiveres, når jeg via Firefox Windows går til Stofa Web TV. Jeg får dog ikke længere besked som under Linux, at jeg har en forkert browser. Jeg har kontaktet Stofa får at få at vide om de har Linux plugin til browseren på bedding - mon ?
Du må lige give os den fejl du får. Jeg vil tro at deres plugin afhænger af noget DRM eventuelt Windows Media Player. Det kunne også være en idé at køre installationen og måske winfirefox fra terminalen så du kan se om der opstår nogle fejl undervejs.
Selve fejlmeldingen kommer på Stofa siden, når jeg søger at åbne TV visning og der står blot
Fejl
midt i selve TV Playerens TV skærm.
Jeg har prøvet af afinstallere og installere men det går ikke. Installationen tager også meget kort tid sammenlignet med installering på en Windows maskine, så du har sikkert ret at der mangler noget essencielt under Wine. Det er ikke første gang jeg har oplevet at Wine har sine begrænsninger.