Google problem finde varer geografisk

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Finn Bjerke
IRC nickname: finnbjerke
Geografisk sted: Moss Norge

Google problem finde varer geografisk

Indlæg af Finn Bjerke »

Jeg vil gerne finde og købe en toner til min brother DCP 7055 i Norge helst idag og helst i en butik i Fredrikstad Østfold. google kommer op med danske firmaer amerikanske firmaer alt muligt irrelevant - jeg føler mig hjælpeløs overfor deres kommercielle valg på mine vegne, jeg bruger google.no og får helt ubrugelig info fra google. Jeg vil have den toner idag helst og bor i Fredrikstad

Gode råd modtages gerne jeg er ved at blive hysterisk og det tåler min hund ikke at jeg bliver.... Toner hedder TN 2060 måske der findes et alternativ med mere blekk i (toner staves blekk på norsk) Min android telefon er google inficeret også. Jeg er træt af MAC, Windows og Googles måder at fungere på. Dest mere glad er jeg for Ubuntu
Kardemommeloven er en god ting.
Finn Bjerke
IRC nickname: finnbjerke
Geografisk sted: Moss Norge

Re: Google problem finde varer geografisk

Indlæg af Finn Bjerke »

Endte med Brothers håbløse hjemmeside der viste et antale lokale firmare som alligevel ikke havde det jeg skulle bruge.. damn altså.
Kardemommeloven er en god ting.
LukasFT
IRC nickname: LukasFT

Indlæg af LukasFT »

Hvis du laver en hurtig søgning på norsk kommer denne side frem: http://www.inkclub.com/ProductList.aspx?CtryNo=578&LangNo=47&Group=laser&Brand=brother&Model=DCP+7055

Det hele er på norsk (Siden findes også på Dansk), men jeg regner med at de sender til Norge
Brugeravatar
Kurt Christensen
IRC nickname: How to be me

Indlæg af Kurt Christensen »

Kør en søgning fra en live eller brug en anden browser.
Når lejligheden byder sig.