Ubuntu Tablet

Alt om Ubuntu på tablets.
buddig
Indlæg: 746
Tilmeldt: 18. maj 2011, 21:54
Geografisk sted: Ugelbølle ved Aarhus

Re: Ubuntu Tablet

Indlægaf buddig » 2. mar 2013, 15:12

pollute skrev:...Jeg har begge to, og du kan slet ikke sammenligne de to. Nexus 7 er klart bedre på alle punkter...

Ja, det ser sådan ud.
Her er lidt mere om, hvad Nexus7 kan bruges til.
Det må absolut være Open Source verdenens alternativ til iPad.
Den må vi have hurtigst muligt - where to buy ?
// Henning

Ivan
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 6. nov 2009, 17:05
Geografisk sted: Rudkøbing

Re: Ubuntu Tablet

Indlægaf Ivan » 2. mar 2013, 15:17

Din lokale Expert (no kidding)
Arch på Toshiba Satellite C660-1NT og Acer Aspire One 532h
Manjaro på hjemmerullet pc.

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Forudbestilling af en Ubuntu Tablet

Indlægaf lath » 5. mar 2013, 17:03

Der er muligt at lave en forudbestilling på en Ubuntu Tablet:
http://www.omgubuntu.co.uk/2013/03/worlds-first-ubuntu-tablet-starts-taking-pre-orders-but-is-it-legit
... men det er nok fup & fusk :

Denne kommentar af Nick Rutledge afslører at firmaet har til huse i en almindelig lejlighed:
That website is sketchy as butt monkeys. Not to mention that address on the contact page is
71/77 Northbourne AveTurner ACT 2612
..... checked it out on google maps... its an apartment building. Just sayin...


Jeg ville passe på med hvor jeg køber Ubuntu Phones og Ubuntu Tablets - især sådan noget at forubetale større beløb og de krav der er opstillet gør mig meget mistænkelig, og artiklens forfatter er da også ret mistænksom:
Currently the U7 is set at AU$299 but, according to the website, it is expected to increase in price at a later date. Luckily for you if you order now you get to lock in this super-cheap price.

That tugs on my cynicism like a dog on a trouser leg.

Delve into the Terms & Conditions and you’ll learn:
You are placing a pre-order for a product that has not yet entered manufacture or assembly
You should expect delays
The shipping date is an estimate, and carries no guarantee.
Final specifications are subject to change based on component availability & compatibility

Altså både pris og alt mulig andet kan variere på den tablet. Det lugter langt væk af at være svindel!

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Tilbage til "Tablets"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster