afspil mp3 fil i det rigtig program?

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
mikkelmcl

afspil mp3 fil i det rigtig program?

Indlæg af mikkelmcl »

når jeg trykker på en mp3 fil kommer min vlc player op og afspiller og jeg ved godt hvordan jeg laver det om men den liste jeg får frem har ikke alle programmer hvordan tilfører jeg nye programmer til den liste???

mikkel
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: afspil mp3 fil i det rigtig program?

Indlæg af AJenbo »

Tryk på "Vis andre programmer".
mikkelmcl

Indlæg af mikkelmcl »

AJenbo skrev:Tryk på "Vis andre programmer".

ja tak :D det er den liste jeg taler om der er ikke alle programmer i den hvordan får jeg nye ind???
AJenbo
Admin

Indlæg af AJenbo »

Hvilket program taler vi om? Se eventuelt om kommer på listen hvis du prøver at åbne filen fra programmet først.
mikkelmcl

Indlæg af mikkelmcl »

det er Clementine jeg godt vil brug til min musik og har prøvet og afspille i det program men laver ikke mine mp3 filer om

mikkel
AJenbo
Admin

Indlæg af AJenbo »

laoshi
Redaktør
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af laoshi »

Der er nogle ret teknisk prægede løsninger i tråden. Men der er også en, som er GUI-baseret og meget let at gå til: installer Ubuntu Tweak og brug den.
Normalt opfordrer vi ikke folk til at installere ting, som ikke er i softwarecentret, men her er der en undtagelse!
Du downloader *.deb-pakken fra hjemmesiden og klikker så på den. Herved åbnes Softwarecenter, og du får mulighed for at installere Ubuntu Tweak.
Programmet giver mange muligheder for finindstilling af systemet - den du her skal bruge er på fanebladet 'Admins' hvor du vælger 'System' > 'Filtypehåndtering', hvor du så kan vælge filtype og associeret program.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi
mikkelmcl

Indlæg af mikkelmcl »

laoshi skrev:

Der er nogle ret teknisk prægede løsninger i tråden. Men der er også en, som er GUI-baseret og meget let at gå til: installer Ubuntu Tweak og brug den.
Normalt opfordrer vi ikke folk til at installere ting, som ikke er i softwarecentret, men her er der en undtagelse!
Du downloader *.deb-pakken fra hjemmesiden og klikker så på den. Herved åbnes Softwarecenter, og du får mulighed for at installere Ubuntu Tweak.
Programmet giver mange muligheder for finindstilling af systemet - den du her skal bruge er på fanebladet 'Admins' hvor du vælger 'System' > 'Filtypehåndtering', hvor du så kan vælge filtype og associeret program.

se det køre nu derudaf med musik takker