Jeg har installeret et Flash Builder plugin i Eclipse, og alt ser ud til at virke fint, lige indtil jeg forsøger at køre mine programmer. Her siger den 'file not found: flashplayer'. Flash player er installeret, men jeg tænker at stien til programmet i Eclipse muligvis er forkert. Hvis det er problemet, hvordan ændres den så? Hvis ikke, hvad kan så være problemet?
Håber nogen herinde kan give et kvalificeret løsningsforslag
Og på forhånd tak for indsatsen
Flash Builder i Ubuntu
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Flash Builder i Ubuntu
Har du prøvet bare at køre dem i en browser. Du kan søge efter flashplayer med følgende kommando:
Jeg kender ikke så meget til eclipse og ved ikke lige hvor du skulle kunne rette indstillingen.
Kode: Vælg alt
locate flashplayer
Jeg kender ikke så meget til eclipse og ved ikke lige hvor du skulle kunne rette indstillingen.
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Kunne det være denne her?
http://www.beli.ws/blog/?tag=flex-linux-eclipse
http://www.beli.ws/blog/?tag=flex-linux-eclipse
-
- IRC nickname: Fernis
Tak for svarene.
Problemet er, at jeg ikke ved hvordan stien ændres, hvis den overhovedet kan. Men nu ved jeg da hvilken sti jeg skal bruge, hvis jeg finder ud af det.
Guiden hjalp mig desværre ikke, og fejlmeddelelsen ser heller ikke sådan ud.
Jeg har søgt på nettet efter et svar, og der er andre der har haft fejlmeddelelsen, men jeg har endnu ikke fundet en løsning
Problemet er, at jeg ikke ved hvordan stien ændres, hvis den overhovedet kan. Men nu ved jeg da hvilken sti jeg skal bruge, hvis jeg finder ud af det.
Guiden hjalp mig desværre ikke, og fejlmeddelelsen ser heller ikke sådan ud.
Jeg har søgt på nettet efter et svar, og der er andre der har haft fejlmeddelelsen, men jeg har endnu ikke fundet en løsning