musik til nokia

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Brugeravatar
Kurt Christensen
IRC nickname: How to be me

musik til nokia

Indlæg af Kurt Christensen »

jeg kopierede en cd med banshee og flyttede den til min nokia, men den kan ikke læse ogg-formatet og banshee kan åbenbart kun kopiere i det format
hvilke program ville være egnet til at kopiere med og hvilket format skal vælges optimalt så min nokia virker med det?
Når lejligheden byder sig.
Brugeravatar
Kurt Christensen

Re: musik til nokia

How to be me skrev:jeg kopierede en cd med banshee og flyttede den til min nokia, men den kan ikke læse ogg-formatet og banshee kan åbenbart kun kopiere i det format
hvilke program ville være egnet til at kopiere med og hvilket format skal vælges optimalt så min nokia virker med det?

nå den kan godt lave andre formater, hvilke skal man vælge? jeg har flyttet musik over før, men nu vil den ikke nu
Brugeravatar
Kurt Christensen

det lykkedes uden jeg helt ved hvordan
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Du burde kunne se i specifikationerne for din telefon hvilket format den understøtter, da du ikke har skrevet hvilken det er er der hvertfald ikke andre der kan hjælpe.
Brugeravatar
Kurt Christensen

Lydkodecs: .MP3, WMA, AAC, eAAC, eAAC+, AMR-NB, AMR-WB

jeg har hentet rhythmbox, den ser ud til at kunne klare det og er nem nok til mig, den er også fin til podcast
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Ok, det skulle dog bare være at installere de codeces fra software centeret for at få banshee til at understøtte dem.