Hvad er egentlig forskellen på på Wine.
"Programmet" kan hentes på to måder som jeg kender det.
http://www.getautomatix.com/apt/dists/g ... y_i386.deb
Automatix > wine
eller denne lange vej.
Adding the WineHQ APT Repository:
First, open a terminal window. Then add the repository's key to your system's list of trusted APT keys by copy and pasting the following:
wget -q http://wine.budgetdedicated.com/apt/387EE263.gpg -O- | sudo apt-key add -
Next, add the repository to your system's list of APT sources:
For Ubuntu Gutsy (7.10):
sudo wget http://wine.budgetdedicated.com/apt/sou ... gutsy.list -O /etc/apt/sources.list.d/winehq.list
Mit spørgsmål er så - er disse wine ikke ens.
Forskellen på wine.
-
- Geografisk sted: Smørum
Forskellen på wine.
Rigtige mænd tager ikke backup.
-
- Geografisk sted: Århus N
Forskellen på wine.
Automatix er et særligt program, der gør det nemt at hente andre programmer, der ellers kræver lidt mere end bare at klikke "Download and install". Det lyder godt, men ofte har Automatix det med at skabe uorden i Ubuntu's system, og derfor rådes man altid at undgå Automatix.
Jeg har haft det ganske kort, men slettede det igen, da det ikke var særlig svært at installere programmerne på andre måder. Kan jo ligeså godt undgå den risiko, der er ved Automatix
Jeg har haft det ganske kort, men slettede det igen, da det ikke var særlig svært at installere programmerne på andre måder. Kan jo ligeså godt undgå den risiko, der er ved Automatix
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
Forskellen på wine.
Du kan også installere Wine fra Tilføj/Fjern - du behøver ikke at gøre en hel masse eller installere fx Automatix.
Automatix er efterhånden et levn fra dengang, hvor alle de ting, som Automatix tilbyder, ikke var umiddelbart tilgængelige i Ubuntu. Det er de i dag. Desuden er Automatix i dag særdeles velegnet på de Linux distribution, som ikke kan tilbyde så mange out-of-the-box programmer som Ubuntu.
Man bør ikke installere automatix, medmindre man synes det strengt nødvendigt. Automatix kan give store problemer, hvis du senere vil opgradere din Ubuntu version.
Automatix er efterhånden et levn fra dengang, hvor alle de ting, som Automatix tilbyder, ikke var umiddelbart tilgængelige i Ubuntu. Det er de i dag. Desuden er Automatix i dag særdeles velegnet på de Linux distribution, som ikke kan tilbyde så mange out-of-the-box programmer som Ubuntu.
Man bør ikke installere automatix, medmindre man synes det strengt nødvendigt. Automatix kan give store problemer, hvis du senere vil opgradere din Ubuntu version.
-
- Geografisk sted: Smørum
Forskellen på wine.
Ok - jeg er i gang med at geninstallere 7.04 + opdateringer.
Og så hentes/opgraderes til 7.10
(det varer jo nok lidt før de sender 7.10 til mig lige som sidst)
Og så komme wine ind den rigtige vej ind efter der er gemt et ghost image.
Og så hentes/opgraderes til 7.10
(det varer jo nok lidt før de sender 7.10 til mig lige som sidst)
Og så komme wine ind den rigtige vej ind efter der er gemt et ghost image.
Rigtige mænd tager ikke backup.