Telenors WiMP nu åben for alle!

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
eitreach
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Telenors WiMP nu åben for alle!

Indlæg af eitreach »

Så. Nu gav Telenor den danske musikforbrugsscene et ordentligt spark, et sted hvor der ikke kan være mange der ikke mærker det.

Seks millioner numre, native applikationer til iPhone og Android, og en gratis prøveperiode på 30 dage.

http://www.telenor.dk/getwimp

Og lad os så ikke se om der kommer lidt ekstra konkurrence på markedet for musikstreaming, nu.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
tjampman
Geografisk sted: Svendborg

Re: Telenors WiMP nu åben for alle!

Indlæg af tjampman »

Jep, jeg tester det i øjeblikket og er meget imponeret. både med udbud, men også med interfacet.

Det bliver afviklet via Adobe Air (en slags pendant til Java?), som jeg ikke kendte til tidligere, så et kort øjeblik var jeg ved at installere det via Wine, D'oh! Det var jo ikke nødvendigt, da Adobe Air jo findes i pakke arkivet.

Jeg har længe brugt spotifys gratis udgave under Wine, men jeg synes reklamerne sløver programmet på en sådan måde at det er irriterende at bruge, måske er det ikke noget problem med betalingsversionen, men den har jeg ikke adgang til, da de ikke acceptere danske kredit kort.

De eneste problem jeg har med Wimp er at medieknapperne på mit tastatur og frem og tibage knapperne min mus ikke virker, men det har jeg dog ikke brugt tid på at løse endnu (det virker vist heller ikke i spotify).

Med det så vil jeg bare vende mine tommelfingre opad og anbefale Wimp til andre ubuntu brugere (det virker dog også fint på nogen andre styresystemer :-) )