Ja, jeg må krybe til korset, er nød til at uninstallere Ubuntu, selv om det er sjovt at lege med, kan jeg ikke få det til det jeg gerne vil have, og kan slet ikke få det til at køre på en måde som jeg kan bruge i min hverdag.
Men nu har jeg fra Windows prøvet (via. Partition Magic at formatere den 160 IDE hvor jeg har Ubuntu liggende. So fare so good. Men nu når jeg genstarter skiver den bare:
Verifying DMI Pool Data..........
GRUB Loading stage1.5.
GRUB loading, please wait...
Error 17
Hvad skal jeg gøre..... plz giv mig et svar hurtigst da jeg skal bruge den computer imorgen........
Uninstallere....
-
Uninstallere....
eller lad mig prøve med noget, andet. Hvad nu hvis jeg geninstallere Ubuntu på min 160GB. Og det i så fald gør at jeg igen kan boote windows. Hvordan unistallere jeg så, korrekt, Ubuntu?
Ny.....
-
- Geografisk sted: Odense
Uninstallere....
Du skal have genoprettet din mbr (master boot record )
Boot op på din windows cd - når den er klar så tryk R for at reparere - den står nu i en dospromte - tryk 1 og enter for at logge på din windowspartition- skriv din administratorkode og tryk enter (har du ingen kodepå så bare tryk enter )
Nu står markøren og blinker ved et C: - skriv nu FIXMBR og tryk enter og tryk så J og enter. Så skulle den boote din windowspartition op igen.
Boot op på din windows cd - når den er klar så tryk R for at reparere - den står nu i en dospromte - tryk 1 og enter for at logge på din windowspartition- skriv din administratorkode og tryk enter (har du ingen kodepå så bare tryk enter )
Nu står markøren og blinker ved et C: - skriv nu FIXMBR og tryk enter og tryk så J og enter. Så skulle den boote din windowspartition op igen.
Mvh Volle
Hardy Heron 8.04 - Compiz Fusion på Zepto 6214
Hardy Heron 8.04 - Compiz Fusion på Zepto 6214
-